Monique Prak
Finsterwolde op 19 februari 2013
Streekblad/Pekelder Streekblad
Condoleanceberichten
Berend
8 jaar geleden
Lieve Monique.
Na dik 5 jaar mis ik je nog elke dag . Je zit nog heel diep in mijn hart,daar blijf je ook zolang ik leef. Ik weet dat we elkaar weer zien. Hou nog altijd super veel van jou . Wat hadden we altijd veel plezier ondanks je ziekte . Mis je Mien leutje loiverd. Xxx

Debora van Doornik
13 jaar geleden
Lieve Mo,
Vandaag kreeg ik op de hondenschool het verdrietige nieuws te horen.
Lieve meis, rust zacht je hebt het verdiend.
Zal je missen.
Berend en familie, heel veel sterkte

Dorry ( vrouwke op forum)
13 jaar geleden
Lieve Monique, we missen je enorm op het forum.
Je humor, je steun, hoeveel pijn je ook had.
Veel te vroeg weg, zo jong.
Monique rust zacht, nu zonder pijn.
Je blijft altijd in ons hart en in onze gedachten.
Berend, je bent een topper!!
Heel veel sterkte in deze dagen voor jouw en je familie...

Wilma
13 jaar geleden
Lieve Monique,
Wat zullen we je enorm missen op het Ruiterforum. Je optimisme, je humor, je kracht, je doorzettingsvermogen, je liefde voor je dieren en vooral je liefde voor Berend.
Dit had nooit mogen gebeuren. Je bent veel te jong....
Dag lieverd!
Knuf slimmerik

Marlou (Oma op het forum)
13 jaar geleden
Lieve Monique
Wat zullen we jou gaan missen op het forum.
De afgelopen jaren hebben we met je meegeleefd en gestreden tegen deze rotte ziekte.
Wat zal ik jou lieve en grappige berichtjes gaan missen meid.
Rust zacht lieve Monique.
Ik zal je nooit vergeten, jij was uniek.
Kus Marlou
Berend, ouders, zussen en verdere familie heel veel sterkte en kracht toe gewenst.

Anita Sloot
13 jaar geleden
Bedankt voor al je positiviteit en humor,
Rust zacht lieve Monique.

Vanessa
13 jaar geleden
Hallo Monique,
Jaren geleden voor het laatst gesproken..... Ik kende je nog van de manege. Veel lol gehad!! Ik schrok toen ik de advertentie in de krant las. Veel te jong.....
Via deze weg wil ik graag familie en vriende heel veel sterkte wensen met dit grote verlies.......
Liefs,
Vanessa

Anouk (Noukiee_ op het forum)
13 jaar geleden
Rust zacht lieve Monique, eindelijk geen pijn meer!
We zullen je gaan missen op het forum, zal je nooit vergeten.
Wens Berend, en de familie veel sterkte met het verlies van deze topper!
Liefs, Anouk.

Evelyn
13 jaar geleden
Rust zacht lieve Monique,
De tent zal nooit meer hetzelfde zijn ........
Evelyn en Munja

Susan
13 jaar geleden
Rust zacht Monique...........
Susan

12Volgende
Condoleance achterlaten


