Maarten Wagemans
Eindhoven op 28 juni 2015
Condoleanceberichten
Victor van Turenhout
11 jaar geleden
Meer dan een kennis, meer dan een collega. Wat was het een plezier om elke dag met jou te werken. Onze kleine trip hier in Zuid-Frankrijk twee maanden geleden was helemaal jou ding en je zou nog een keer 'terug' komen. Tot snel jong.
Familie heel veel sterkte.

Janet Burghoorn
11 jaar geleden
Lieve familie van Maarten,
We hebben Maarten leren kennen via Victor, kort maar hij heeft een goede en lieve indruk achter gelaten hier in La douce France. Hij had ons beloofd dat hij terug zou komen. We zullen hem in onze herinnering houden en wensen de familie veel sterkte bij dit grote verlies. Veel liefs, hotel Solomiac, grand vabre.

Marijke
11 jaar geleden
Lieve fam, we hebben Maarten als vriend van onze dochters leren kennen... hij was een sympatieke man... heb vorige week nog de groetjes van hem gehad... ja Mertes nu ben je een mooie ster... stralen doe je, zoals je hier ook deed... heel veel sterkte met dit verlies....
Marijke Nijs

Sander Egmond
11 jaar geleden
Ongelooflijk kerel.
Ik wist al niet waar je zat, nu weet ik ook niet waar je naar toe gaat.
Rust in vrede.

Kees en Marja Faassen
11 jaar geleden
We hebben lange tijd niets meer van gehoord, tot we dit vreselijke nieuws hoorde. We wensen familie, vrienden en kennissen van Maarten heel veel sterkte toe.

Patrick Spithoven
11 jaar geleden
Nooit meer Spitskool,
Nooit meer tatatdatada
Nooit meer lachen samen
Nooit meer jouw AGF kennis kunnen opsnuiven
Nooit meer gezelligheid
Nooit meer BBQ op de BGE...
Ik zal je enorm missen Maart
Rust Zacht.

Chantal
11 jaar geleden
Familie , vrienden en kennissen van Maarten , heel veel sterkte met dit grote verlies. Onbegrijpelijk ! Mertes , al een hele tijd uit het oog maar niet uit het hart. We hebben vroeger een leuke tijd gehad , vooral de vakantie in Zeeland zal ik niet vergeten . Rust zacht jongen x

Condoleance achterlaten
