Huub (Hubertus marinus) van Sabben

Arnhem op 4 april 1954Zwolle op 19 november 2020

Condoleances2Bloemen0Kaarsjes0
Deel pagina via

Condoleanceberichten

José Hopman-van Velzen
6 jaar geleden
Beste familie, Op de kerstkaart van zijn moeder, stond dit trieste nieuws. Ik heb Huub leren kennen als een sympathiek mens, die vol enthousiasme kon vertellen. Destijds heb ik hem de oorlogsbrieven van zijn oma gegeven. Zij schreef deze brieven aan mijn opa Johan van Velzen, Ik wens jullie héél veel kracht en sterkte toe om dit verlies te verwerken. Lieve groeten van José Hopman-van Velzen
bert timmerman
6 jaar geleden
Behoorlijk geschrokken van dit nieuws over het overlijden van Huub. Wij hebben een lange tijd samengewerkt bij PTT Post en later PostNL. Veel aansluiting gehad met de werkwijze en gedachtes over ons werk, maar ook veel gelachen om de bijzondere zaken die plaatsvonden in ons werkbare leven. Huub is een jaar eerder gepensioneerd dan ik maar we hebben veelvuldig contact gehad over ons vertrek bij PostNL. De laatste keer dat we elkaar zagen op de goede vrijdagmarkt hebben we nog lang gesproken over verschillende anekdotes die we hebben meegemaakt. Huub je bent veel te vroeg overleden en je zal altijd in mijn gedachten blijven. Voor de familie gecondoleerd met het verlies en veel sterkte toegewenst met het verlies. Huub was een unieke persoonlijkheid en altijd gedreven om alle zaken in het leven te onderzoeken en bespreekbaar te maken. Ik ga je missen groet Bert Timmerman

Overlijdensbericht

Stuur een kaartje
Boeket laten bezorgen
Deel pagina via
Condoleance achterlaten